امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

قشنگترین احساس یعنی ........ مادر بودن

زندگی من

1392/8/4 0:42
نویسنده : مامانی
220 بازدید
اشتراک گذاری

 

زندگی من یعنی دستای کوچولویی  که گاهی دور گردنم حلقه میزنن

زندگی من یعنی لبای کوچولویی که گاهی رو گونه هام بوسه میزنن

زندگی من یعنی پاهای کوچولویی که با دویدنشون بهم شور و نشاط میدن

زندگی من یعنی قلب کوچولویی که سرشار از پاکی و معصومیته

زندگی من یعنی چشمای قشنگی که عاشقانه نگام میکنن و پر از امیدن

زندگی من یعنی آوای قشنگ مامان گفتن تو  

زندگی من یعنی تو ....

                                          گریه های تو      

                                                                       خنده های تو

تویی که نشونه ای از وجود خدایی تویی که معنای واقعی عشقی

تویی که پاکی رو باید از تو بیاموزم

کاشکی میشد قلبت همیشه انقدر پاک و بی کینه بمونه و نفرت  هیچ وقت وارد قلب مهربونت نشه

کاشکی قلبت همیشه با یاد او آروم بگیره اونی که وقتی تو رو توی وجودم قررا داد تازه فهمیدم که کیه و چه قدرتی داره  تازه فهمیدم که من چقدر ضعیفم  تازه فهمیدم که اگه به اندازه همه ثانیه های عمرم شکر کنم نمیتونم حتی ذره ای از لطفی که بهم کرده رو جبران کنم  این عشقی که خدا توی وجود من گذاشته با هیچ چی قابل مقایسه نیست   همیشه یه استرسی تو وجودم هست دوست دارم خوب تربیتت کنم دوست دارم همیشه یاد خدا توی قلبت جریان داشته باشه در این صورته که قلبت همیشه پاک میمونه و بدی بهش راه پیدا نمیکنه

                              اینو بدون همه آدما میتونن خوب باشن

خدای مهربون قدرتی به همه مون داده تا بتونیم از بنده های خوبش باشم از کسایی باشیم که نشونه واقعی ایمان هستن عزیز دلم دوست دارم تا اونجایی که میتونی سعی کنی و من هم بهت کمک کنم تا همیشه خوب باشی و خوبی کنی

                                   با تمام وجود دوست دارم عزیز دلم 

                                       niniweblog.com

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)