امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

قشنگترین احساس یعنی ........ مادر بودن

امیرعلی شیرین زبون

1392/11/27 7:40
نویسنده : مامانی
271 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام سلام به پسر ناز مامانی  خیلی خیلی شرمنده ام که خیلی دیر به وبلاگت اومدم به خاطر این بود که کامپیوتر نداشتم و بابایی جون زحمت کشیدن و برامون لب تاب گرفتن دستشون درد نکنه واقعا....

خوب حالا بریم سر اصل مطلب تو این مدت پسمل من خیلی خیلی بزرگ شده و برا خودش ماشاله آقایی شده دیگه یعنی 25 این ماه وارد 22 ماهگی  شدی عزیز دلم اول بزار از حرف زدنت برات بگم گلم هزار ماشاله جمله بندیات خیلی عالیه و جمله های سه حرفی رو میتونی بگی مثلا میگی لباس بابا کو   یا  میخای شیر بخوری میگی اینو دوست دارم  یا این یکی     همه چی رو مثل خودش میگی خیلی کم پیش میاد که یه چیزی رو اشتباه تلفظ کنی   فقط به پرتقال میگی بوقالا نمیدونم از کجا این کلمه رو کشفش کردی وقتی هم که دوست داری بغلت کنم میگی مامان بقل  قربونت برم من که ترکم لهجه ندارم تو ازکجا لهجه دار شدی موندم خخخخخخ  خیلی خوشم میاد  اونجوری میگی منم میگم چی ؟؟؟؟؟ بازم بگو بعد میگیرم یه عالمه بوست میکنم و محکم فشارت میدم تا جایی که بعضی وقتام  دردت میگیره ولت میکنم بخورمت الهی خیلی جیگری    چیزای دیگه که میگی مثلا مامان بیا    یا بابا اومد   خلاصه حرفای قشنگ میزنی دیگهههههههههه

به کتاب وعکسای توش خیلی خیلی علاقه نشون میدی عاشق کتابی   همه عکسای  توش رو   ماشاله یاد گرفتی و دلت میخاد خودت مدام تکرارشون کنی یا اینکه من برات بگم

از همه مهم تر اینکه از صبح که بلند میشی میگی بریم دد و بیرون هم وقتی چیزای پشت ویترین مغازه هارو ندونی چیه ازم میپرسی منم برات توضیح میدم خلاصه خیلی کنجکاوی و موشکافانه همه چی رو بررسی میکنی خدارو شکرکه این همه باهوش و زرنگی ماشاله به پسر گلم

گاهی وقتی میخابی دلم میخاد همین جور نگات کنم خیلی معصوم میخابی دوست داری موقع خواب برات شعر بخونم و خودت هم  درخواست آهنگ میدی مثلا میگی حسنی رو برات بخونم یا آهویی دارم خوشگله یا ....  منم میگم چشاتو ببند تو هم محکم چشاتو میبندی و ریز ریز میخندی بعد یه کم چشاتو باز میکنی تا میبینی من دارم نگات میکنم دوباره محکم چشاتو میبندی ای بلااااااااااااا 

حالا از تلفن جواب دادنات برات بگم وقتی تلفن زنگ میزنه بدو بدو میری و گوشی رو ور میداری و میگی الوووووووووو بابا    اگه بابا باشه میگی هوبی یعنی خوبی بعد میگی بسنی یعنی برام بستنی بگیر وقتی هم که عصرا بابا میاد خونه اول به دستش نگا میکنی بازرسی میکنی که چی خریده بعد خودشو نگا میکنی هر چی هم که میگیره میاری همه رو وسط پذیرایی پخش میکنی حتی میوه هارو

به مامان بزرگ بابا بزرگات یعنی به هر 4 تاشون ماماش و باباش میگی این یکی هم از اکتشافات خودته وقتی هم که اونا زنگ میزنن من کاری داشته باشم نمازی چیزی داشته باشم برمیداری و بهشون هالی میکنی که من چیکار دارم میکنم

راستی عزیزک من نماز میخونه  وقتی من میخام نماز بخونم تو هم واسه خودت مهر برمیداری و میخای بری سجده دراز میکشی  آخرش هم من دعا میکنم تو هم آمین میگی    

پسرم میخام بگم  چیزی که خیلی خیلی برای من مهمه و بزرگترین مشغله فکری منو شامل میشه آینده و تربیت درست توعه گلم چون باارزشترینی برای من تا حدی که از خاسته خودم گذشتم آخه من خیلی دوست داشتم بعداز فارغ التحصیلی از دانشگاه ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدم بعدش هم شاغل بشم ولی چون تو دنیا اومدی خیلی خیلی بهت وابسته  شدم و اصلا نتونستم تورو به کس دیگه ای بسپارم چون بزرگ کردن و تربیت تو وظیفه اصلی منه وخدا منو لایق این موضوع دونسته  دیگه همه فکر و ذهنم تو شدی و تصمیم گرفتم فقط و فقط وقت و انرژیمو صرف تو کنم و من و توصمیمیترین دوستای هم باشیم خیلی مسئولیت سنگینیه از خدای مهربون میخام که کمکم کنه تا تورو خوب خوب تربیتت کنم

عزیز دلم خیلی خیلی دوست دارم و بزرگترین آرزوی من سلامتی و موفقیت و خوشبختی امیرعلی پسر ناز و شیطونمه

قربون خودت و شیطونیات جیگرم

اینم چند تا عکس ازت ببین چقدر تغییر کردی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)