امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

قشنگترین احساس یعنی ........ مادر بودن

از شیر گرفتن پسرگلم

1393/1/22 7:34
نویسنده : مامانی
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی قربوتت برم الهی میخام ار شیر گرفتنت رو واست تعریف کنم  شما آخرین باری که شیر مامانی رو خوردی 19 فروردین بود قربون بغضت برم منو ببخش عزیزم علت اینکه یه کم زودتر از شیر گرفتمت اینه که الان هوا خنکه ولی هوا داره یواش یواش گرم میشه و ممکنه خدایی نکرده شما مرض شی علتش اینه که بدنت به مایعات بیشتری نیاز پیدا میکنه و و این موضوع توی هوا ی گرم  ممکنه باعث اسهال و استفراغ بشه به خاطر اون یه ماه زودتراز شیر گرفتمت

 عزیز دلم تو خیلی وابسته ای و برات خیلی  سخته  میخام بگم گلم واسه منم خیلی  خیلی سخته اینارو دارم با اشک چشام برات مینویسم وقتی تو دنیا اومدی اولین رابطه مون بعد از اینکه تو رو بوسیدم این بود که بغلت کردم و بهت شیردادم خیلی لذت بخش بود و این احساس رو فقط مادری که به بچه ش شیر داده میتونه درک کنه عزیزم  به قدری  تورو دوست داشتم که شبا ساعت ها بهت شیر میدادم و لذت میبردم عشقم  شاید گاهی خیلی خسته میشدم ولی دیدین یه لبخند کوچولوی تو همه چی رو بران آسون میکرد حالا بعد از23 ماه باید دل بکنیم هم تو و هم من ، بابایی میگه احساس میکنه برا من سختتر از توعه شاید هم راست میگه آخه من خیلی احساساتی هستم عزیزم

واست کلی اسباب بازی جدید وخوراکی متنوع گرفتیم تا یه جورایی سرگرم شی ولی  چون تو فقظ باشیر میخابیدی یه کم خوابیدنت سخت شد و الان تو بغل من میخابی و بهونه میگیری و میگی جی جی ش بخورم  من و بابایی هم میگیم جی جی ش اه شده و بده ولی تو کوتاه نمیای عزیز دلم بمیرم واست که انقدر سختته شبا هم خیلی گریه میکنی وای که دلم آتیش میگیره ولی چه کنم که قانون طبیعت اینطوریه بالاخره باید یه روزی این کار انجام میشد

بابایی هم خیلی هواتو داره مدام زنگ میزنه و حالتو میپرسه و بهم میسپاره  که خیلی بهت برسم و سرگرمت کنم تا زودی یادت بره

ولی از وقتی از شیر گرفتمت خیلی لج باز شدی و غذا خوردنت هم خیلی بد شده با خواهش و التماس غدا میخوری میترسم ضعیف شی پسرم نکن این کارارو با خودت  

پسر عزیزم تودیگه بزرگ شدی گلم ، عشقم  نفسم  همه زندگی من تویی این موضوع برا همه مون سخته ایشاله که هر چه زودتر برامون عادی شه

ایشاله که همیشه همیشه  شاد شاد شاد باشی  خیلی دوست دارم همه وجودمی مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)