امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

قشنگترین احساس یعنی ........ مادر بودن

آمدم ای شاه پناهم بده

1393/8/1 15:08
نویسنده : مامانی
383 بازدید
اشتراک گذاری

 

سفر امیرعلی جان به مشهد مقدس

 

                          السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

سلام پسرم قربونت برم اومدم بگم که شما  مشهدی امیرعلی خان شدی عزیزم ایشاله که مکه رفتنت رو ببینم باید خدمت شما عرض کنم که من و شما و بابایی در تاریخ دوشنبه 14مهر ماه عازم مشهد شدیم تا به پابوس آقا امام رضا برسیم از اونجایی که بابایی زانوش درد میکرد و نمیتونست مدت زیاد رانندگی کنه تصمیم گرفتیم با قطار بریم و شب راهی شدیم تا صبح اونجا باشیم اول از همه بگم که همون شب که تو قطار بودیم جنابعالی تب کردی و یه کم بی حال بودی ولی خیلی ذوق میکردی و خوشحال بودی و قطار برات جالب بود و خلاصه با اینکه یه کم بی حال بودی بهت خوش گذشت فرداش نزدیکهای ظهر بود که به شهر مقدس مشهد رسیدیم و رفتیم هتل گرفتیم و من برات از داروخونه یه کم دارو گرفتم و خدارو شکر همون روز تبت قطع شد و سر حال شدی و بعد از کمی استراحت به پابوس آقا رفتیم و زیارت کردیم اگه بدونی چقدر ذوق داشتی و مدام میگفتی مامان اینجا حرمه اونجا کیف میکردی و خیلی خوشت اومده بود دست بابا جون هم درد نکنه که همش مراقب تو بود تا من بتونم تو اون شلوغی حرم زیارت کنم و کلی دعا کردم اولین دعایی که کردم موفقیت و خوشبختی وعاقبت بخیری تو بود عزیز دلم چون توی دنیا از همه چی مهمتر برای من تویی دلم میخاد همیشه سالم و سلامت باشی و از زندگی لذت ببری و به خاطر این سلامتی شاکر خدا باشی پسر گلم زیارتت قبول عزیزم

قربون عکست برم الهی  خیلی نازی

 

 

نوش جونت ایشاله آب زم زم بخوری خوشگلم

 

 

خلاصه سه روز و دو شب هم تو مشهد موندیم و شب پنج شنبه بلیط برگشت داشتیم و اون شب شب ولادت امام هادی نوه اما رضا بود و توی حرم جشن بود من که اصلن نمیتونستم دل بکنم و بیام حال و هوای خاصی داشت اونجا خلاصه بعد از یه زیارت مفصل توی اون شلوغی تونستیم برگردیم و یه شب هم تو قطار بودیم و خلاصه سفرمون کوتاه بود ولی قربون امام رضا برم خیلی خوب بود و خوش گذشت ایشاله هر کسی که دلش میخاد بره زیارت امام رضا خدا قسمتش کنه ، امیدوارم خدا دوباره قسمتمون کنه تا به پابوس آقا بریم

وقتی هم که اومدیم هر کیو میدیدی ازعربا تعریف میکردی و میگفتی اونجا همش عرب داشت الان هم هر وقت حرمو تو تلوزیون میبینی به همه میگی ما رفته بودیم اونجاَ

پسندها (1)

نظرات (0)