امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

قشنگترین احساس یعنی ........ مادر بودن

سال 94 مبااااااااااااااارک

1394/1/14 14:59
نویسنده : مامانی
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم خوشگل مامان اومدم بگم عیدت مبارک عزیزم  سال 93 رو خداروشکر با خوبی و خوشی و با موفقیت پشت سر گذاشتیم ایشاله که سال 94 هم واسم خوب باشه و در کنار همدیگه خوش باشیم خدارو به خاطر اینکه تو و بابایی در کنارم هستین خیلی شکر میکنم و امیدوارم که روز به روز صمیمیتمون بیشتر و بیشتر شه عزیزم ما عید امسال متاسفانه نتونستیم بریم مسافرت به خاطر اینکه بابایی کمرش خیلی درد میکرد و نیاز به استراحت مطلق داشت ولی امسال چون خونه بودیم بیشتر دید و بازدید داشتیم ولی در کل خوش گذشت بهمون 

آقا کوچولوی من باید خدمت شما عرض کنم که بنده دیگه جرات ندارم به شما بگم کوچولوووووووووو  چون صدات در میاد و به شدت ناراحت میشی و همش میگی من کوچولو نیستم و هفت سالمه خیلی دوس داری بری مدرسه و همش از مهد کودک و مدرسه رفتن حرف میزنی گلم منم تصمیم گرفتم سه سالت که تموم شد بزارمت مهد کودک عزیز دلمممممممممم ایشاله که زودی هفت ساله شی و به آرزوت برسی و بری مدرسه

عزیزم ماشاله انقدر بزرگ شدی که وقتی به دوستام زنگ میزنم تو هم گوشی رو از دستم میگیری و با بچه های اونا که دوستات حساب میشن حرف میزنی فدات شم که اصلا خجالتی نیستی و توجمع یا مهمونی همش مسخره بازی در میاری و دوست داری با همه صمیمی شی و بچه های کوچیکتر از خودتو اصلا تحویل نمیگیری

              خدایا به خاطر این همه نعمت که بهم دادی شکرت شکرت شکرت

                    خدایا بهم کمک  کن تا قدر اینایی که بهم دادی رو بدونم

امیر علی جان خیلی دوست دارم زندگی من تویییییییییییییییی

 

اینم عکس امیرعلی در نوروز 94توی باغ گلها

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)