امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

قشنگترین احساس یعنی ........ مادر بودن

مرد کوچولوی ده ماهه

1391/11/30 12:00
نویسنده : مامانی
175 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام پسرم اومدم از این روزات تعریف کنم شما الان توی 10 ماهگیت هستی بالاخره تونستی چار دست و پا بری الان دیگه دوست نداری بشینی همش ورجه وورجه میکنی و میخای به هر چی که جلوی دستته یا این ور اون وره دست بزنی و باهاش بازی کنی وقتی چیزی رو پرت میکنی و یا ظرف و ظروفو به همدیگه میکوبی و صدای بلند در میاد خیلی خوشحال میشی و میخندی هر چیزی رو که میبینی رو میخای و وقتی هم قایمش میکنم بیخیال نمیشی و دنبالش میگردی بعضی وقتا بعضی چیزارو پشتم قایم میکنم تو هم مثل اردکای فوزول گردنتو دراز میکنی و هی پشتمو نگا میکنی و دنبالش میگردی خیلی بامزه میشی قربونت برم ماچمنم سعی میکنم چیزای خطرناکو ازت دور کنم همش میری سراغ کشوهای زیر تلوزیونی و دراور رو بازو بسته شون میکنی چند باری هم انگشتای نازو کوچولوت لای کشو گیر کرده و شما از اون جیغای بنفش کشیدی از ترس تو همه کشوهارو چسب زدم ولی بازم عبرت نگرفتی و میری سر وقتشون ای شیطون   البته اینو بگم هر وقت یه چیزیت میشه یا سرت میخوره جایی خیلی بلند گریه میکنی و خودتو لوس میکنی

دومین دندونت هم از سمت چپ بالا دراومد     niniweblog.com

 

چند روز پیش بردمت بهداشت برا قد و وزن، قدت 73 و وزنت هم 10،800 بود دور سرت هم 46 مسئول بهداشت گفت ماشاله خیلی خوب رشد کردی و دیگه نباید بهت چیزای شیرین بدم بخوری ای بلا از الان تو رژیمی

 

پسر گلم فقط چند بار ماما گفتی ولی بابا رو خیلی میگی اشکال نداره تو حرف بزن هر چی دلت میخاد بگو نه نه هم ورد زبونته هی میگیش یه شبکه هم برات پیدا کردم به نام طه همش شعرا و آهنگای شاد پخش میکنه و خیلی رنگی و شاده شما هم خیلی دوست داری ولی به زبان عربیه بابات میگه اگه زیاد بزارم اون شبکه رو ببینی چند ماه دیگه به جای مامان میگی یا امی هههههه از دست این بابات ....

 

خلاصه امیرعلی جونم شما با اومدنت خونه سوت و کورمونو پر سرو صدا کردی و شور و هیجان خاصی به خونه دادی راستی حرف خونه شد پسرم ما این خونه مونو فروختیم و یه خونه دیگه پیش خرید کردیم که دارن میسازنش خوبیش اینه که اینجارو دوباره رهنش کردیم تا خونه خودمون آماده بشه و اساس کشی کنیم ولی عزیزم این خونه برای من و بابایی پر از خاطره س چون خدا توی این خونه بهمون یه فرشته ناز و خوشگل هدیه داد هر چقدرهم شکرش کنیم و ممنونش باشیم بازم نمیتونه قطره ای از این همه الطافش رو جبران کنه خدارو شکر میکنم که تو سالمی و هر روز داری رشد میکنی و کارای جدید یاد میگیری

 

خدایا من به آرزوم رسیدم باهمین اشکایی که الان داره از چشمام سرازیر میشه ازت میخام هر کسی روکه آرزوی داشتن یه فرشته کوچولو و پاک داره رو بی نصیب نزاری

 

اینم عکسای این روزاته

 

.

 

.

 

.

 

.

 

عافیت باشه مامانی

 

بعد از یه حموم مفصل خسته شدی فدات شم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

.

                        ای خاله قزی هههههه هههههه ههههههه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)