امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

قشنگترین احساس یعنی ........ مادر بودن

عکسای عسلم

1392/2/5 1:46
نویسنده : مامانی
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی قربونت برم خیلی وقته که عکسات رو نزاشتم به دلیل اینکه سیستم خراب بود و بابایی زحمت کشیدن و یه سیستم جدید برامون گرفتن دستش درد نکنه

حالا چند تا از عکساتو میزارم   اگه بدونی چی شدی هر روز شیطون تر از دیروز

اول از همه عکس آتلیه ای منو  بزال مامانی

 

.

 

 

اینم یه عکس از لبخندم

.

 

ببین چقدر قشنگ میخندم مامان ...

 

.

 

قدو بالای تو رعنا رو بنازم

.

 

دالم میلم وسایلای خونه رو بهم بریزم اونم که مامانی همش نمیزاله وای از دست مامانی

.

 

 

مامانی آخه چلا هولم نمیدی پس اگه این طور شد منم اخم میکنم 

.

 

نگفتم اگه هولم بدی میخندم ؟؟؟؟  واااااااای چقدر کیف داله

 

.

 

ببین مامان خوشگل تر از همه گلا منم

.

 

آقای باغبون مواظب باش خیس میشمااااااااااااااااا

.

 

خیلی خوش میگذره هر روز تو پارکم

.

 

مامانی  داری عکس میگیری حداقل  بند شلوالمو درست کن نمیدونی من به تیپم حساسم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

 

ولم کن میخام خودم رانندگی کنم !!!!!!!!!!!!!

.

 

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآخی گل بیچاله باور کن قصد جونتو نداشتم فقط میخاستم یه ذره باهات بازی کنم همش یه ذره !!!!!!!!!!!

.

 

من دوست ندالم غذا بخولم فقط دلم میخاد بریز بپاش کنم

.

 

انقدر حال میده برم رو تختم این آویزارو خلاب کنم آخه مگه من نی نی یم اینا رو آویزون کردین من دیگه مرد شدم

.

 

خوب کارم تموم شد حسابشونو رسیدم حالا بیالم پایین برم سراغ چیزای دیگه

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان راضیه
25 اردیبهشت 92 12:41
هزار ماشالا به این پسر قند عسل

چقدر اون سر همی قرمزه بهش میاد