امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

قشنگترین احساس یعنی ........ مادر بودن

ناز گلم خوش خواب شدی .......

1391/10/5 23:04
نویسنده : مامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

 

قربونت برم چند شبی هست که زود میخوابی و دیر هم بیدار میشی آخه تو خیلی دیر میخابیدی و تند تند هم بیدار میشدی ولی با اینکه انقدر بد خواب بودی من و بابایی همه ش رو تحمل میکردیم چون شما با یه خنده ی کوچولوی نصف شبت همه رو جبران میکردیخنده

 فدات شم الهی دیشب که ماشاله 5 ساعت پشت سر هم خوابیدی امشب هم که ساعت ده خوابت برد قربونت برم وقتی میخابی چقدر معصومی دلم میخاد همش نگات کنم دیروز ظهرتو خواب فرشته ها همش قلقلکت میدادن و بلند بلند میخندیدی ایشاله که همیشه خوابای خوب خوب ببینی عسلم       قربونت برم وقتی بلند بلند میخندی و قهقهه میزنی دلم میخاد بخورمت عشق مامان قهقهه  البته اینم بگم که شما خیلی قلقلکی هستی و تا به جاییت دست میزنیم فوری صدای خنده ت همه جارو ور میداره قربون اخلاق ورزشکاریت بره مامان     وقتی هم که با مامانی دالی بازی میکنی که دیگه هیچ چی ....... انقدر جیگر میشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تا میگم دالی زودی غش میکنی از خنده

 پسر نازم دلم میخاد روزی برسه که وقتی میخندی مرواریدای خوشگلت پیدا باشه البته چیزی نمونده لثه هات سفت شده ولی هنوز از دندونات خبری نیست فدات شم میگن دندون در آوردن خیلی سخته کاش میشد اون سختی رو من تحمل کنم ولی تو نههههههههههههه آخه مامان طاقت نداره    الهی درد و بلات به جون مامانی عزیزم قول بده که همیشه انقدر شاد باشی  بوس.

 

 

لالا لالا گل نازم

 

 

 دست دست دست .....  حالا بیا وسط

 

 

امیر علی هندونه ش رو دوست نداره به زور دادم دستش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آیدین و مامانیش
9 دی 91 12:49
ووووووووووووووی فرزانه بخورم من این پسملتو که اینقدر شیرین و نازه چقدر خوشمل لالا کردی خاله مثل فرششته ها خوشملم می خندی جیگر طلا وبلاگ پسملی هم مبارکککککککککککک من تو دوستای آیدین لینکت می کنم البته با اجازه مامان خانووم
آیدین
11 دی 91 13:31
سلام امیرعلی جون منم دندونام هنوز درنیومده از 6 ماهگی لثه هام سفیده اما بیرون نمیان خیلی درد می کنه لثه هاممممن خیلی اذیت می شم