امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

قشنگترین احساس یعنی ........ مادر بودن

تاتی تاتی

1392/4/16 22:39
نویسنده : مامانی
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم امروز صبح بلند شدی و درست حسابی قدم برداشتی و راه رفتی وااااااااااااای اگه بدونی جقدر هیجان زده شدم انقدر خوشحال شدم که حد نداشت مامان بزرگ هم که اومد خونه مون بهش گفتم و تا راه رفتنت رو دید خیلی خوشحال شد عزیزم خودت هم کلی ذوق کردی و هیجان زده شدی حدود 15 الی 20 قدم راه میری دیگه  از خوشحالی امروزو همش راه رفتی و عصر زودتر از پارک اومدیم چون خیلی خسته بشده بودی الان هم خوابی عزیزم  انقدر گرمایی هستی موقعی که میخابی هر چی ملافه میکشم روت 1 ثانیه ای پرتش میکنی اون ور همش رو باز میخابی شبت بخیر نازگلم    

 

                     خیلی خیلی خیلی ....  شکرت خدا جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعلی گلی
16 تیر 92 23:09
وای چه پسری چه عسلی خدا از چشم بد دورت کنه ایشاالله

به امیرعلی منم سر بزن گلم



مرسی مامان امیر علی گلی ایشاله خدا پسر گلت رو برات نگه داره چشم حتما سر میزنم با اجازه لینکتون کنم


ببخشید آدرس وب رو نزاشتین

مامان راضیه
22 تیر 92 0:38
هورااااااااااااااااااااااااا
مبارک باشه قربونت برم
می تونم تصور کنم مامانی چقدر ذوق کردی
الان کیان تازه داره یاد میگیره بدون کمک بایسته
انقدر ذوق می کنم براش که خودش خنده اش میگیره تاپی می افته زمین
اینم از کمک کردن منه
یکم الان مامانی باید بیشتر مراقبش باشی
بوس بوس

اسفندیادت نره

مرسی خاله جون آره خیلی ذوق کردم خیلی داشتم از خوشحالی بال درمیاوردم
آخی جانم پس چیزی نمونده تا کیان نازی هم تاتی تاتی کنه قربون خودت و اون پسمل نازت برم تو هم بوسش کن