امیرعلی امیرعلی ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

قشنگترین احساس یعنی ........ مادر بودن

رویش اولین مروارید پسرم

1391/10/17 23:59
نویسنده : مامانی
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم قند عسلم دوساعت پیش که داشتم بهت غذا میدادم احساس کردم دندونت یه کوچولو زده بیرون دستمو شستم و اومدم دست زدم دیدم بــــــــــــــله دندون پایین سمت چپ آقا پسرمون در اومده اگه بدونی چقدر هیجان زده شدم با خوشحالی به بابایی گفتم بعدش هر چی تلاش کردیم تا شما دهن مبارکتو باز کنی تا بابایی هم دندون نازت رو ببینه نشد که نشد همش میخاستم بخندونمت وتو میخندیدی تا به بابا میگفتم نگاش کن تو حساس میشدی و دهنت رو کیپ میکردی و هر کاری میکردم دیگه بازش نمیکردی بعدش بابا پیشنهاد داد که اذیتت نکنیم و دیدن دندونت رو به بعد موکول کردیم که البته بعد از نیم ساعت که بیخیال شده بودیم تو قشنگ دهنت رو وا کردی و بابا هم تونست ببینه

عزیز دلم دیشب اصلا راحت نخوابیدی و همش اذیت میشدی و گریه میکردی نگو به خاطر دندونت بوده عشقم البته صبح معاینه کردم ولی هنوز در نیومده بود فدات بشم کی میشه همه دندونات در بیاد و دیگه راحت شی چند هفته پیش که دیدم لثه هات سفید و سفت شده با مامان بزرگ آش دندونی درست کردیم تا شما راحتتر دندون دربیاری این یه رسمه که از قدیم برای همه نی نی کوچولوهایی که در شرف دندون درآوردن هستن آش درست میکنن

 

خلاصه قند عسل من دیگه بی دندون نیست .............قربون اون دندون یکی یه دونه ت برم

اینم یه شعر از طرف مامانی مخصوص خودت امیدوارم خوشت بیاد:

 

پسرم   عسلم   شیرینم   شیکرم   جیگرم   نفسم   گل نازم

                         قلب من   هستی من   عمر من   دنیای من    

                                               عشق کوچولوی من  عشق ابدی من  امیرعلی من

                                                                       دوست دارم خیلی خیلی خیلی... دوست دارم

niniweblog.com

 

 

خدایا ممنونتم به خاطرگل قشنگم ، به خاطر بهترین هدیه ای که تو زندگیم بهم دادی ، خدایا عاشقتم به خاطر همه چی ...

 

امیرعلی چوخ چوخ چوخ ......... ایستیرم سنی

                                     گول بالام  نازلی بالام  دوزلی بالام  جیـــــــــــران بالام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان درسا
18 دی 91 22:25
سلام عزیزم ،درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه سایت آتلیه برید وبهش امتیاز بدین تا برنده شه فقط تا 20 دیماه مهلت داریم.ممنون
آیدین و مامانیش
20 دی 91 17:19
سلاااااااااااااااااااااااااام هوراااااااااااااااااا مبارکه جیگر خالهههههههههههه دیگه بی دندون نیستی الهـــــــــــــــــــــــــــی
آیدین و مامانیش
20 دی 91 17:22
راستی فرزانه جون مگه اش دندونی رو بعد دندون درآوردن درست نمی کنن؟؟؟؟؟؟؟ من خیلی عجله دارم برا درس کردنش اما دندونهای پسرم هنوز بیرون نزده از 6 ماهگی لثه هاش سفیده خیلی اذیت میشه راستی با امیرعلی ترکی هم حرف می زنی؟ برا ما که هر چقدر اطرافیان گیر دادن که فارسی حرف بزنیم من و باباییش دوس داشتیم زبون خودمون حرف بزنیم همین کارم کردیم..البته گهگاهی باهاش فارسی هم حرف می زنم که یاد بگیره
آیدین و مامانیش
20 دی 91 17:26
راستی امیرعلی جون ایدین تو مسابقه نی نی پالتو شرکت کرده با کد 0016 میشه بهش رای بدی/؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این لینکش http://ninimod.niniweblog.com/
وقت رای گیری امروز و فرداست
ممنونم دوستم





آیدین و مامانیش
27 دی 91 19:01
مامان امیرعلی کجایی بیا عسک جدید بزار چیزای تازه بنویس عسک دندون امیرعلیم بزاااااااااااااااااار مرسی که به آیدین من سر زدی بووووووووووووس برا خاله و پسر گلش
مامان راضیه
9 بهمن 91 0:17
مبارک باشه قند عسلم همه کارای این نی نی ها دوست داشتنی و نازه قربونشون برم من